niedziela, 20 września 2015

Podstawki pod filiżanki

Kolejnym moim dziełem są podstawki pod filiżanki. Wg mnie Bardzo fajnie nawet podpadające pod tzw. "old school"
Ja to traktuję trochę poniekąd jak wyzwanie bo dla mnie zrobienie 6 identycznych podstawek to był istny koszmar :) Nauczyłam się umiem, potrafię, przynajmniej tak mi się wydaję no to trzeba robić coś nowego.
Skąd ta inspiracja to szczerze nie wiem, ale w głowie mam kolejne pomysły z wykorzystaniem innych wzorów i kolorów (aczkolwiek ta monotonia)
Wzory oczywiście wyszukuję w internecie. bo sama to bym raczej nie brała się za rysowanie. To nie dla mnie.
Podobnie było z tym szablonem. Wygooglałam go sobie i jest. A to jego efekty :







Niedługo znów tu zajrzę, jestem w trakcie kolejnego wyzwania jak dla mnie. Tym razem maszyna pójdzie w ruch  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz